gebeliğim 3 aylık olana kadar emzirdim doktorum sonra bırak dedi zaten cocugumda büyümüştü ondan dolayı kestim belkide kesmezdm araştırdım ve bi sıkıntı görmedim benim bildiğim anneye problem oluyor hem bebeğine hem emzirdiğine herşeyini veriyo ve anne halsiz düşüyor onun dışında bilgim yok