zeynepsakr Kızlar slm 35 haftalık hamileyim son zamanlarda göbeğim aşırı kaşınmaya başladı. Cildimde çok kuru sürekli yağ sürüyorum 1 saat anca dayanıyor tekrar başlıyor kaşınmaya. Kaşıntı için ne yapabilirim
Guncem zeynepsakr sadece gobekteyse ve döküntü yoksa muhtemelen çatlak kaşıntısı hic dokunmamanizi öneririm ben de aynı durumdayim. Kıyafet üzerinden bile kasimamak lazım. Ben doğal alovera jeli sürüyorum o rahatlatıyor biraz. Bol bol da nemlendiriyor un yapacak başka bir şey yok heralde
Minikoanne zeynepsakr ben kaşıntıdan ölcem nerdeyde 32 haftalığım aşırı göbeğim kaşınıyo doktor a gittim losyon ve krem verdi şuan çok rahatladım çok şükür
4cocukannesi zeynepsakr 29 haftaligim bende lıerac PHYTOLASTIL jel kullanıyorum hem rahatlatıyor hem hiç yırtılma gibi birşey olmadı kaşıntı olunca sürünce rahatlıyorum
zeynepsakr Guncem evet sadece göbek kaşıntısı . Dokunmamak mümkün değil kıyafetin üzerinden parmak uçlarımla kaşıdığım halde kızarıyor. Teşekkür ederim bende deneyeyim🌸
zeynepsakr Minikoanne bende öyleyim malesef ara ara ciğerime vuruyor resmen. Sağlık ocağına gitmeyi düşünüyorum inşallah bende rahatlarım teşekkür ederim❤
zeynepsakr 4cocukannesi Bende yağ kullanıyorum. O haftalarda hafif bir kaşıntı oluyordu geçiyordu. Ama bi kaç gündür dayanılacak gibi değil özelliklede bugün😔
4cocukannesi zeynepsakr benim doktorum bu jeli onerdi 16 haftadan beri kullanıyorum mükemmel 15 kilo almama rağmen hiç yirtilmam olmadı azıcık gergin hissetsem sürüyorum rahatlatıyor kaşıntı olunca da rahatlatıyor yağı daha önce ki hamileliğim de kullandim maalesef hiçbir bu işe bu yaramadı
zeynepsakr 4cocukannesi duymuştum o jeli oda malesef aşırı pahalı. Bi süre bio oil kullandım şuan bebek yağı kullanıyorum onunda etkisi hemen geçiyor artık
Regina16 4cocukannesi ben de 12. Haftadan itibaren kullandim sabah aksam lierac. Ama malesef 33de catladim. Cok da guvenmeyin yani. Ne yaparsak yapalim catlanacaksa catlaniyor.
Kelebekk-0307 zeynepsakr bol bol su için özellikle duştan sonra çok güzel nemlendirirseniz o kadar kuruluk olmuyor 3 ay önce doğum yaptm sifirr çatlak baya hamilelikten önceki gibi göbeğim sadece her duş sonrası bebek yağı ya da vazelin sürüp bol su içtim bende baya etkili oldu
zeynepsakr Kelebekk-0307 bol su içiyorum her duştan sonra ve her akşam nemlendiriyorum ama herkesin cilt yapısı farklı benim cildimde çatlamaya musait başka yerlerimde daha bekarken çatlaklarım oluşmuştu aşırı bir kilom olmamasına rağmen. Göbeğimde çatlayacak sanırım 😔
4cocukannesi Regina16 ben şuan için memununum doktorum da bu durumu söylemişti bide benim ikiz gebelik 29 haftada 16 kilo aldim sonrasında ne olur bilmiyorum bakalım