Kızlar 27 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonum vardı toz kullandım ama hiç geçmedi her idrar tahlilinde devam etti bikac gündür de beyaz akıntı var vajina girişinde de beyaz peynirimsi şeyler var hepsi bı yana birde yanma ve kaşıntı var kaşıntıyı anlatmaya kekimlerim yetmiyor ağlayacak kıvama geliyorum içeriden çok kaşınıyor gece uykudan uyandırıyor kontorulum bayramdan snra ne yapabilirim bu şekilde ne iturabliyorum ne durabliyorum çok zor zamanlar yaşıyorum ne geçirir sizce ..