Kızlar 4+6 haftalık gebeyim bugün çok akintim oldu bide kasikta ağrı var normal mi
Ebru_34 normal canım merak etme 😇
Normal
Yerleştiği için ağrı olması normal ama siz yinede istirahat edin 😊
Esraacann tm teşekkür ederim
Cgdm34 çok sagolun