YeldaKarakolcuKk Kızlar böyle birşey başına gelen var mı çok kabızlık çekmedi aslında hamilelik döneminde ama bugün duş alırken bahsur olduğunu farkettim acıyınca da telaş yaptım son haftalarım artık normal Doğumu da sıkıntı olur mu acaba ?
Deniz2961 YeldaKarakolcuKk bnmde gebelikte oldu ustelik bnde hıc kabız olmadım doktorum engel dgl ama acısı olur dogumdan snra ikinma bglı ddı 38 hftlıgm
YeldaKarakolcuKk Deniz2961 yani durduk yere olması beni de şok etti inşallah engel değildir dediğiniz gibi peki herhangi bir krem veya ilaç verdimi bununla ilgili size