Bugün 1doktor ve sekreteri öldürüldü.Ki gergin bı şiddete ugruyorlar.Doktorlara ihtiyacımız olduğunu farkedip ona göre davranmak kimse iş bırakmaz ki iş birakmada bile evlerinde oturmuyorlar.Hastanede hasta bakmıyorlar sadece.Ama acil bölümü çalışıyor.Yarin benim de randevum var ama doktorum bakmiyorsa saygı duyarım.