Edakrc inşallah ya kendimi ağrım sızım yok en azından aktif kan da yok boyle akıntıyla karışık geliyor rengi kahverengimsi pembemsi tuhaf bir renk kırmızı kan falan değil en azından diye avutuyorum , aynen bol su icicem bugün en azından bı 4 litre falan içmeye özen gostericem