Merhaba herkese ben normalde tiroid hastasıyım düzenli endokrin takibindeyim. 25 haftalık hamileyim ve tsh 4 değerim düşük çıktı 0.53 çıktı sınır 0.61 olması gerekirken. Doktora sordum gebeliğe bebege zararı varmı diye hayır dediler ama benim kafam takıldı sizlere sormak istedim aynı ımdurımu yaşayan varmı sıkıntı olur mu yardımcı olur musunuz