mucizeeem03 Gelin bu postta bulusalim Nasil anladiniz hamile oldugunuzu Migde bulantisi vesaire var mi
pinar0927 mucizeeem03 4+2 yiz. Şimdilik bisey yok kasık ağrısı dısında ☺️ Ama 6. Haftada baslar diye düşünüyorum
Nurnur000 mucizeeem03 Öncelikle sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. Ben 6 haftalık hamileyim. Gebeliğimi aşırı halsizlik ve kasık ağrısı belirtileriyle öğrendim. Şimdilik bulantı kusma yok. 🌸
Hande3535 BBuseY bende 5+5 ve uyku hali dışında hiç zorlayıcı bi belirtim yokk. Siz kalp atışlarını duydunuz mu 6+5 e kadar?
tupbebekannesi522 BBuseY bende 9 haftalığım o haftalarda benimde hiçbir şeyim yoktu birkaç gündür mide bulantısı iştahsızlık koku hassasiyeti çekiyorum Rabbim yardımcımız olsun 🥰🌸
BBuseY Evet bugün gittim doktor kalbi pıt pıt atıyor dedi haftaya net duyulur dedi . Daha minik olduğu için bugün duyamayız dedi 🥰🥰🥰 ama gösterdi atıyordu orda bişey hareketli hareketli
Hande3535 BBuseY yaa süperr inşallah sorunsuz su gibi geçer 🙏🏻 peki sizin ultrasonda bebek görünüyor mu? Bende sadece kese göründü henüz bebeği ne zaman görmüştünüz kesede?
BBuseY 5+3 te görmüştü keseyi ve yolksak kesesinin de . bugün bebeği de gördü hatta ölçtü haftasında dedi 🤗bakalım inş sağlıkla kucağımıza alırız
Hande3535 BBuseY BBuseY yolksak kesesini ben sormadım mesela doktorda birşey söylemedi. Ama işte benim geriden geliyor olmam ve geç döllenme olması durumu da muhtemelen beni biraz oyalayacak ama neyse geç olsunda tertemiz olsun bekleyelim 😇
Hande3535 BBuseY zaten çok sabırsız bir insanım, doktor 2 haftadan önce gelme bana bidaha sakın diye uyardı ama ben en geç 1 haftaya gitcem herhalde yine 🙈😂
BBuseY Hande3535 bence acele etme bana bile haftaya gel dedi kalp atışı + tahliller var . Daha sonra 12 haftalıkken çağırcam dedi çok hastaneye gelme dedi
otekidunyali Kızlar 5 haftalık gebeliğinizdeki beta seviyesini bilenler bi yazabilir mi kaç çıktı? Ek olarak ben de 5+6 şuan ayakta durunca bel ağrısı oluyor, şişkinlik var bir de şimdilik başka bir şey yok🌸
Pamugum02 Kizlar ilk muayeneye gttgmde baya bi tahlil istedi onlari yaptran varmi ,saglk ocagi hepsini yapmayabilr dedi , sizler nasil nerede yaptrdinz. Bende 6+3 haftalik oldum