Mervecan ben spinal ile oğlumu doğurdum sizinki ile aynı sebeplerden yani başının çapı büyüktü ve kilosu fazlaydı oğlumun . İğne enjekte edildiğinde herhangi bir ağrı hissetmedim ben sadece sabit durmaya çalıştım. Önemli olan sonrası ameliyattan çıktıktan sonra da çok fazla hareket etmemeye çalışın zorunlu olmadıkça ilk gün hiç hareket etmeyin hatta bi de kahve için mutlaka aksi takdirde baş ağrısı çekebilirsiniz içebileceğiniz kadar fazla için. Tabi herkesin bünyesi farklı kimi baş ağrısından kıvranırken kimi hiç bişey yaşamıyor umarım sizin için de çok rahat bir doğum ve doğum sonrası süreç olur ☺️