Kızlar cuma günü doktora gittim bi problem yok dedi çatı muayenesi de yaptı herşey normal dedi. Bu ara da 39. Haftanın içindeyim dün kontröle çağırdı amniyon sıvısı azalmış normal doğumu beklersem açılma olmadan suni sancı verirsem dayanamazsın dedi. Riske atamam seni yarın yatış verdi sizce normal için bekleyim mi yoksa sezeryan doğumla yarın yapsam mı kafam cook karışık