ebru1104 boşuna para verme derim bende vazgeçtim paradan değil değmiyor en iyisi gözde akademi olduğu halde bir gün kaldım devletten eksisi bile var oda olarak bide direkt 6000 olarak yansımaz o yatış sırasında ki işlemlerle katlanır. Devletteki hoca ve ebeler daha tecrübeli genellikle oradaki emeklilikler özellerde çalışıyor