180720 kesinlikle bunu anlayamadım her gebeliğimde kışa denk geldim erik ve karpuz a bittim yani
Birinci oğlumda da lohusayken karpuz canım çekti olmamıştır tadı yoktur diye aldırmadım akşamına göğüslerim şişti 41° ateşle hastaneye kaldırıldım aynı durumu yaşamamak adına da hemen herşeyi yiyorum hamileyken riski yok ama özellikle lohusayken gerçekten sütü çekiyormuş ya insanın herkesin aklında olsun görseniz bile canınız çekmesede sütünüz çekiyor az biraz yiyin 🌹