Benim ilk kızım çok hareketliydi gündüz oturunca başlıyordu yada sabit bir yerde durunca ama gece hiç durmuyordu ordan oraya geçiyordu karşımda duranlar şok oluyordu aynen de öyle oldu 35 haftalik doğmasına rağmen 10 aylıkken koltuklarda yürüyordu ve şuan 3 yaşında yemin ederim düz duvara tirmaniyor ve inanılmaz çenesi var 😂 ikinci kızımda tam tersiydi sadece kasılmaları oluyordu öyle belli ediyordu kendini 10 aylık şuan ve asla gotunu kaldırmak istemiyor çok tembel onun için gerçekten farkediyor 😂😂