Raziye_artrk Beş aydır bebek planlıyoruz iki ay önce kimyasal geçirdim dayanamadım reglime üç gün kala beta testi yaptırdım negatif çıktı yarın regli günüm gelcek gibi hissetmiyorum pozitife döner mi yaşayan varmi geç döllenme olabilir mi
Ssennn Raziye_artrk Kimyasal gebelik geçirmedim ama benim adetim beş gün gecikince falan beta 58 çıkmıştı acele etme kuzum dua et 🥰
Ssennn Raziye_artrk Ve o beş gün içerisinde kaset testlerin hepsi negatifti son gün çok silik çift çizgi görmüştüm
Kbramhmt Ssennn ayy insalllah banada oyle de olsa nasip olur hergun yapıyorum hep negatif 4 gun geçti bugun 5 olcak hayla adet olmadim ama testler negatif erken kan vermek istemiyorum eşimde hevesleniyor sonra
Kbramhmt Ssennn son adet tarihinizin son gunu ile testin cok silik ciktigi tarih nedir acaba arada kac gun var acaba toplam
Ssennn Kbramhmt son adet tarihim 13 ekim çok silik çıktığı zamanda 13 kasımdı ben 20 21 gün arayla düzenli adet olan biriyim o arada kalan üç dört gün boyunca yaptığım testler hep negatifti
Kbramhmt Ssennn heee tam bir ayda cikmis bende yok ozaman yaaa spiral cikarttirdim ondan dolayi ileri atiyor sanriim beni