Minigim38 Mucizeuzra sehir hastanesine sadece testler icin gidiyorum normalde hüma hastanesinde akif yılmaza gidiyorum. Sehir hastanesinde Mustafa bertan demir ve cevat rifat beye gittim memnun kaldim. Sira icinde 6 gibi erken saatte gidip sıra numarası almanız gerekiyor
Mucizeuzra Minigim38 teşekkür ederim randevu olmadan sira alabilmem icin hafta ici tüm günler geçerli mi acaba yoksa belirli günleri mi var
simayorunn Yarın randevum var ve 38 haftalık hamileyim araya bayram tatili de girecek çok korkuyorum grev olmasın ya 😥 çok haklılar şiddete kesinlikle karşıyım kınıyorum da ama böyle olmamalı
Miiiii Ozlem066 esim hastanedeudi sordu guvenlige guvenlik gelmeden önce arasinlar henuz net değil olabilirde olmayabilirde gelmeden hastaneyi arayip bilgi alin demiş izmirde yasiyoruz bu arada ama sizde gitmeden arayin hangi hastane olirsa olsun sonra boşuna yorulmayin
gamzeozer16 Ozlem066 polikinlikler kapalıymış kadın dogum doktoruna sordum devletteki kapalı dedi boşuna gitmeyelim :( bende mecbur bir kereligine özele gidicem yapcak bişey yok
simayorunn gamzeozer16 malesef özele gitmek gibi bı şansım yok bı ilcedeyiz ve devlet hastanesi var sadece 🙄