Elizya Kızlar 34+4 haftalık hamileyim dun aşırı derecede idrar yolunda enfeksiyon çıktı bu tehlikeli mi çok korkuyorım doktorum bişi demedi sadece ilaç verdi bi hafta sonra tekrar gel bakalım dedi ama ben endişeleniyorum bebeğime bişi olur mu erken doğum riski olur mu die😔😔😔bide vajinalden alacağım ilaç verdi kullanan varmı aranızda gynoflor vajinadan almam lazımmış nasıl kullanacağımıda bilmiyorım 😔bide uroday verdi lütfen bilgisi olan yazsın 🙏🙏