Busra156 Kızlar 34 haftalık hamileyim sürekli yatıyorum ayakta kalamıyorum kasık agrılarım oluyo yürümekte çok zorlanıyorum karnım aşşagıya iyice indi
Gulcahan Busra156 hamileliğinizin ilk zamanlarinda egzersiz yapmanız gerekiyordu çok ağrılarınız olmaması için bende 34+1 halada hareket yapıyorum elimden geldiğince yürüyüş yapıyorum
Haticecebrail21 Busra156 bende bu gece 35.haftama girecem yalniz sag bacagim kopuyor benden her ayagi kalktigimda oturdugumda kemikler birbirinden ayriliyor sanki.Bu aksam da bel agrim basladi insallah devami gelmez🙄2 gundur de kasik agrilarim oluyor
Aysunnnn_ Busra156 Okumadan Maşallah dee 😂😂😂😂 Bende 34+3 oldum cam silip koltuk kaldırıyorum sonrasında çok ağrım oluyor evet ama bu enerji nerden gelio bilmiorum
Busra156 Gulcahan benim 7. Ayıma kadar riskliydi gebeligim egzersiz yapmayı geç yatıyordum sürekli kalkmak yasaktı şimdide yürüyorum ama sancılarım oluyoo bebek hemen toplanıyo sürekli karnım taş gibi oluyo normal mi bilmiyorum ilk gebeligim
Busra156 Haticecebrail21 kıyamam vallahi çok zor yaa hayırlısıyla kucağımıza bi alsak zaten agrılar öldürüyor bende öyle ayagmın üstüne basamıyorum sancılaşınca
Gulcahan Busra156 riskli gebelikse evet haklısınız hareket önerilmiyor bol bol dinlenmeniz lazım az kalmış kendinizi fazla zorlamadan sakın yürüyüşlerde ağrıları azaltıyor
Busra156 Gulcahan doguma kadar dinlenmeye çalışıcam artık azda olsa zorlanıyorum ama yürümeye çalışıyorum evet sz kaldı allahın izniyle
Busra156 Aysunnnn_ maşallah nazar değmesin ama genede dikkat et allah korusun bebegin için en azından 😊
Aysunnnn_ Busra156 Su bayram bitsin dinlenecem inşallah bayram temizliği insanı mahvediyor etrafimda yapcak kimsede olmayınca iş başa düşüyor malum 🥰😂