acemianneee_31 Kızlar 170 i aradım benim bildiğim izine çıktıktan 1 ay sonra para yatıyor iş verenin onaylamamış dedi bu yüzden doğumdan sonraki raporla beraber alacaksın kafamı karıştırdı pek açıklama yapmadı bilen var mı