Oykusy7 bu tamamen kişiye kalmış. Ben mesela normal istiyordum. Ama bebeğimin kilosu kafa çapı vs uygun olmadı. Yarın sezaryen olacağım. Normal olmaz mıydı olabilirdi, ama ben yırtık, çocuğun sıkışma ihtimali, idrar problemleri nedeniyle gönüllü olarak sezaryen istedim.