Sedam42 Ociftci magnezyum eksiklik olabilir bende 4 aylik bi gun sol kasik batma olup cikiyo birgun sag tarafimda hergun degisik yerler
Annecik03 Ociftci rahim buyumesi, belcikada “bandenpijn” deniliyor, gayet normal, yani karin genislemesinden dolayi esneyen sinirler vs vs.. ❤️
Annesininportakali53 Ociftci magnezyum eksikliği doktorunu bilgilendir sana magnezyum ilaci verecektir canım
HeyMommy Ociftci 16+3 haftalığız. Kasıkta batma benimde oluyor. Bazende adet ağrısı gibi. Özellikle 15. Haftada başladı tekrar. Bugün kontrolümüz vardı bi sıkıntı yok herşeyi normal. Sanırım büyüdükçe oluyor 🤷🏻♀️