Slmdmrts 16 haftalık hamileyim geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var doktor her defasında toz verdi ona rağmen geçmiyor bende tek belirtisi kaşık yaoiyor olması bol su da içiyorum var mı bi oneri olan tşk ederim
erappp Ilık suyla her tuvalette yıkıyorum birde ic çamaşırlarımı sürekli degistiriyorum ütülüyorum iyi geliyor bana