Bende aysonu ağustos ortası gbi doğuracam 2 tane 10lu set aldım 5 li takım aldım bitane ilk doğduğunda giyecek alt üst ince kısa kollu 4 5 tane Kayınvalidem atlet almış bnde 4 5 tane atlet tarzı olanlardan aldım 4 5 tanede alt sıcakta uzun kolluyla pişik olur bebek diye hep ince kısa 1 haftalık giyeceği kadar aldım fazla kıyafet almadım hemen büyür diyor herkes öyle instagramda milleti görüyorum çeyiz dizer gbi doldurmuş dolapları nasıl kullanacaklar bilmem bu internette bakarsak yetişemeyiz de herşeye