angela4 hayır 2,500 TL, bende şimdi baktım satışa kapatılmış zaten pek fazla sitede yok, sanırım tanıtım için soktular Türkiye piyasasına ben bayadır bakıyordum, zaten markayı yazınca yoyko çıkıyor direk pembe deri benim aldığım araba çok memnun kaldım