Ezgidenizak ilaç kullanmadığım için beni üzen kişilerden uzak duruyorum. O büyük bir ferahlık veriyor. Sürekli alttan alttan sokulan laflar, sürekli aşağılamalar olmayınca eskisi gibi kötü olmuyorum. İnşallah hiç ilaca gerek kalmaz. İlk oğlumda 6 aya 1 hafta kala belden aşağım tutmadan acile getirdiler beni ölüyorum sandım. Nabız bile yoktu. Hemşire hocam nabız yok diye bağırıyor duyuyorum ama cevap veremiyorum. Allah o günleri bir daha göstermesin. Bu evladımı emzirmek istiyorum Allah nasip ederse