Merhabalar🌸 son adet tarihime göre 5 haftalık iken beta hcg değerim 2270 çıkmış idi. Sizce yüksek mi? Kese olarak tek kese gözüktü 5. Haftada. Haftaya kalp atışını dinlemeye gideceğiz o zaman öğreniriz belki daha sonra.. ancak merak da etmiyor değilim biraz da korkarak. Tek yumurta ikizi gebeliği yaşayan var mı? ☺️