Jasmine16 Güzel anneler yarın tam 40 haftalık oluyorum. Suni sancıyla doktorum alalım dedi. İlk gebeliğim biraz heyecan biraz da korku var. Varmı onerileriniz ? Yapsan iyi olur dediğiniz. Sabah 8 de yatış verdi doktor.
Deletedmom52620 Jasmine16 Geliyooooor geliiiiyooooor gelmekte olan diyesim geldi nedendir bilmem ama sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Allahım inşallah 🤲🏻