-Smeyye- Hamileliğin 6.haftasinda kahverengi lekelenme olması basına gelen varmı yerleşme kanaması die biliyorum ama yine de tedirgin oldum sizce ne yapmalıyım
tombul0bebek -Smeyye- doktora git bence canım iyidir bebeğin inşallah ama ben aynı şeyi yasadım doktor kalp atısı yok demişti Allah korusun sizin iyi olur inşallah
ardaada Bende 10. Haftadayım. 3-4 gün önce başladı. Az da olsa bir iki damla akıntı oluyor. Doktor progestan başladı. Doktora muayene olursanız duruma göre değerlendirir. 🙏