Bende hamileyken sürekli bu şekilde hikayeler okuyup kendimi rahatlatırdım :)
Şimdi gelelim inanılmaz pozitif normal doğum hikayeme..
37+5 gündüzü bir ananas bitirip doğuma gittiğim gerçeğine inananlardanım :)
36+6 da gece kasılmalarım vardı hastaneye gittim gece açıklığa baktılar ve 2 cm olduğunu söylediler istersem yatış yapabileceklerini söylediler bende kabul etmeyip eve döndüm.
Panik ataklı biri olarak başladım doğumun nasıl olacağına tabi egzersizler falan yapıyorum. 1 hafta kadar gezdik öyle 2 cm açıklıkla..
37+5 gündüz dışarıda yürüyemediğimi bacaklarımın birbirine dolandığını fark ettim, o sırada ananas yemenin doğumu başlatacağı ve kolay geçeceğini okumuştum. Ananas yedim biraz, sonra gece 11 gibi kasılmalarım var ben diyorum aileme doğuracağım bugün diye Herzaman ki kasılmalardandır diyip ciddiye almadılar tabii ki. Uyuduk saat sabaha karşı 4 gibi tatlı kasılmalar beni uyandırdı o sırada hemen belden aşağıma sıcak su tuttum üzerimi giyip hastaneye çıktık. Kasılmalarım şiddetlenmişti o sırada doktorumu aradım yolda ilk kontrolüm doğumhanede yapıldı bu sırada saat 6 olmustu. Doğumun ne zaman olacağını sorduğumda öğlen 3-4 gibi olacağını ilk doğum olduğu için uzun süreceğini söylediler. O sırada suyumu patlattılar falan derken kasılmalar iyice sıklaştı. Saat sabah 08.30 u gösteriyordu ki kasılmalarım inanılmaz şiddetlenmişti saat 08.45 08.50 gibi bacağımın arasında bişey hissediyorum lavmandan dolayı zannettim ilk başta sonra olmadığını anladım hemen doktor hemşire kim varsa seslendim :) bi geldiler doğumun başladığını eğer güzel ıkınabilirsem 5-10 dakika içerisinde doğacağını söylediler ama maalesef bende her tecrübesiz anne gibi gücümü kasılma esnasında doğum başlamadan kullandım :( sonra oradaki ebe ve hemşire arkadaşların da yardımıyla sabah saat 09.10’da minik adamımın ağlama sesini duydum :) yani ilk doğum uzun sürer falan hikaye herkesin doğumu farklı asla böyle şeylere kulak asmayın toplam çektiğim sancı 3 saat bile yoktur suni sancı almadım bile. arkadaşlar panik atağım olduğu için çok korkmuştum doğum öncesi tutar doğumda bişey olur diye ancak Allah yolunu o kadar güzel veriyor ki aklıma bile gelmedi anın heyecanıyla inanın sadece kendinize ve gücünüze inanın ve bol bol bildiğiniz duaları okuyun doğuma girerken Allah bekleyen herkesin yardımcısı olsun biz iki aylık olduk bile :) Sormak istediğiniz bişey olursa seve seve cevaplarım.