Talihimyokbahtimkara Anneyimmm34 Birşey olmaz ama sırt üzeri ve sağ taraflı yatış pozisyonunda kan akışı yavaşlıyormuş o yüzden sola doğru yatılmasını tavsiye ediyorlar
gkbyza Anneyimmm34 hiçbir problem olmayacağını söyledi doktorum. Zaten bir süre sonra yatamayacaksın dedi 😅 rahatsız olsan bebek rahatsız olsa anlarsın dedi sonuçta her zaman uykuda kontrol edemiyoruz kendimizi 🙄
damiiss Sırt üstü yatmayı son üç aylık dönemde çok önermiyorlar. Nedeni bele ve diğer organlara baskı yapmasın diye biliyorum. Öteki zamanlarda sırt üstü yatmayın diye bir uyarıda bulunmadılar