Esraacann Emzirme sütyeni ve atleti alacağım da gerekli mi lazım oluyor mu tecrübelerinizi paylaşırmısınız 😊
Bayancorek Esraacann Normalde de atlet giymediğim için emzirme atleti almadım, ama dagi den emzirme sütyeni aldım, çok da memnun kaldım rahat ettim baya. 🌸🙈
gamzenurbozdere Esraacann emzirmek için kullanmadım ama şuan hamıleyım kullanıyorum gayet rahat tellı normal taktıklarım gogus altında keke yaptı bende ondan berı kullanıyorum bide şey alcam süngerli emzirme sütyeni almam lazım ucu bellı oluyor artık
SunnyG Ben günlük hayatta sütyen değil de pedli yarım atlet kullanıyorum. Denemek için e bebekten emzirme sütyeni aldım ama alışı olmadığım için rahat edemedim. Kullanmayacağım. Eğer sütyen giymeye alışıksan alabilirsin.
Esraacann SunnyG alışkınım ama onlar ne kadar kullanışlı merak ettim . Yorumun için teşekkür ederim 😊
Deemetibostnci Ben aldım göğüslerim çok büyük salamıyorum sütyensiz olmıo emzirme aldım mecbur atleti de aldım lohusayken giyerim sırtım üşümez DİE aldım
Driia Ben ikisini de almıştım ilk gebeliğimde daha etiketle duruyorlar bitanesini giydim gereksiz bence. Normal sütyen giyiyorum emzireceğim zaman yukarı çekiyorum tamam evde zaten takmıyorum
Aysh89 Ben hemen denemeye başladım ince pamuklu da olunca hafif ve kullanışlı göğüsler de büyüyünce süngeri olanlar yakıyor bunlar ferah göğsü de rahatlıkla açıp emzirebilirisn hem sarkmada olmaz göğsünde