Peelinn Emineumt28 yaptırma hic gerek yok. Ben fetal dna testi yaptırmıştım 12.haftada hic bi hastalığı yok ama şuan kist var beyninde , o da geçecek bişey olduğu için takmıyorum kafama
[silindi] Peelinn bi ihtimal edwards olabilir benim bi arkadaşımda da oldu önceden fetal dna yaptırdığı için o ihtimali elediler. İlerleyen zamanda geçti çok şükür. Keşke her kist geçici olsa inşallah buradaki arkadaşınki de öyledir
Peelinn [silindi] dediğim gibi başka bulgu varsa hastalığa neden oluyor yoksa tek başına asla anlamı yok .
[silindi] Emineumt28 içinizi ferah tutun ben de hep geçtiğini duydum inşallah en yakın zamanda iyi haberleri alırsınız