Herkese merhabalar,
Şu an tam 10 haftalık hamileyim.
3-4 gün önce gündüz bir kaç damla kadar kahverengi akıntım oldu. İlk an çok önemsemedim ancak ertesi gün tekrar bir damla gelince vaktinden önce doktora gittim.
Rahimde biraz açılma olduğunu biraz dinlenmem gerektiğini söyledi ve rapor verdi. Ayrıca 15 gün sabah akşam progestan verdi. İlaç bittiğinde bayramdan sonra tekrar kontrole gideceğim.
İlk hamileliğim olduğu için açıkçası biraz tedirginim. Böyle bir durum yaşayan varsa ve bilgi verirse sevinirim, teşekkürler