Emine123kuzu ekmek, pirinç, bulgur, makarna, patatesi tamamen kesmen lazım ve tatlı olan herşeyi de. Sebze ağırlıklı beslen 3 ana 3 ara öğün yap. Eti ekmeksiz ye. Ara öğünlerde genelde yoğurt yiyorum yoğurt kan şekerini dengede tutuyor. Zor oluyor ama mecbur katlanıyorsun. Bende 247 ydim diyetle dengeye gelmedi insülin başladım şuan diyete devam ediyorum. İnsan kilo veriyor ama daha sağlıklı besleniyorsun ve bebek de kilosunu alıyor sen almıyorsun bu yönden güzel. Kuru baklagil tüket bol bol hem bebeğe faydalı hem glisemik indeksi düşük. Tabi sen yine bayramdan sonra diyetisyene git mutlaka belki insüline gerek kalmadan diyetle halledersin.