Oylumbaska 27 haftalık ikizlerimde bu hafta mide bulantım başladı. Normalde en başta olmuştu bulantım 2 hafta sürdü. Şimdi tekrardan başladı. Yaşayan var mı bunu? Özellikle yemekten sonra başlıyor.