Tug_mel Herkese selam 🌸 5 Temmuz dün doğurganlık günümdü biz bir gün öncesinde birlikte olduk ve 19 Temmuz regl başlangıcım sizce ne zaman test yaptırmalıyım ?
Pelinakcn Tug_mel ben reglim 4 gün gecikince yapmıştım. Erken gebelik testleri regl tarihinden 6 gün önce yapılıyor diye hatırlıyorum en erken
HSena38 Tug_mel ben gecikmeden sonra üç dört gün bekledim iki gün kaset test yaptım ama iki üç gün sonra sağlık ocağına gidip kan verebilirsiniz en net sonucu alırsınız.😊🌸
tolbetulll Tug_mel regl 2 gün kala bakabilirsiniz ama kan vererek . İdrarda ise regl gününüzde verebilirsiniz 💕
tecrubesizanneadayi12 Tug_mel regline 2-3 gün kala erken gebelik yapabilirsin bekleyecek sabrın varsada geçtikten 2 gün sonra kesin çıkıyro
Pelinakcn Tug_mel en kesin belirti zaten regl gecikmesi ama insan çok merak ediyor malum 😊 siz bilirsiniz tabi ama bence regl tarihinizi bekleyin derim.
esmaozdemir76 Tug_mel bence reglinizi bekleyin geç döllenme vs olursa erken testte göremezsiniz moreliniz bozulmasın adetinizi bekleyin geçince yapin
Tug_mel Peki şuan gebeliğiniz varmı ben çok heyecanlanırım öyle bir şey olursa ☺️ Aslında tek istediğim şey Rabbimin hayırlı gördüğü bir vakitte olması
tolbetulll Tug_mel evet kendim sağlıkçıyım çok erken öğrendim regl 5 gün kala 🙈 ama siz ilişkiden tam 11 gün sonrada kan verebilirsiniz çok küçük bi değerde olsa sonuç çıkıyor 🌸
esmaozdemir76 Emos07 çok heyecanlı bekleyiş biliyorum şahsen ben 4 gün geçince yapmıştım. Geç döllenme olmuş neredeyse 7 haftalıkken öğrendim
Tug_mel Maşallah 🧿 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻🥰 ben de bekliyorum bakalım sağlıkla bir kızım olur inşaAllah
Derya3757- Tug_mel bencede adet gününde geciktiğinde yap bende çok yaptım duramayıp koşa eczaneye gittim hep hüsran sonra annemlerin yanına köye gittim test alamadım adetim geçti ve o ay hamileydim
Tug_mel Derya3757- 🧿 maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaAllah 🤲🏻 Yoğun bir stres yaşadım sıkıntılı bir sürecim oldu bu durumu etkilemez inşaAllah hayırlısıyla hayırlı güzel bir vakitte olsun
Tug_mel Bu sabah erken gebelik testi yaptım gebe değilim , salı günü regl olup olmayacağımı bekleyeceğim