Gizem-92 mecburen almanız lazım yoksa o çalıştığınız günler aktarılmıyo. Çalışmamış olarak görünüyorsunuz. Ben özelden almıştım 36 da bırakıcam yani bu hafta son gitmicem dahada. Ama bana böyle Bi açıklama yapmışlardı. Bende size bişey soracaktım çalışabilir den sonra kendi iznim izi kullanmamız ya da normal grip gibi falan rapor almamız sıkıntı oluşturuyor mu, sayılmıyor mu. Çünkü demezler mi iznin açıldı madem hastasın çalışamaz raporu al