Hanımlar benim bu gün muayene vardı 38+2 günlüğüm ve ntsye bağladım herhangi Bi sancım çıkmadı ultrasona da girdim doktorum hayret güzel bir hafta sonra yine bekliyorum dedi ama hastaneden çıktıktan sonra nasılsa Bi sancı tuttu kasıkların dan ara ara giriyor rahimde aşşağı bişi çekiliyor sanki çok kötü birden tekme atıyor gibi sizce bu doğum sancısı mı