Zeynppppp Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim tansiyon düştü limondan dolayı afedersiniz ne yediysem çıktı üstüne birde alttan sıvı geldi berrak ama anlamadım hiç neden oluyor doktor randevum var 15 gün var hep olurduda başlarda idrar kaçıyor sanırım diyordum eminim idrarda değil bu sanırım acaba normalmi gidene kadar doktora beklicem ilk gebeliğimde böylede değildi ikinci bu endişelendim 🙁
Merve201119 Zeynppppp kuzum idrarda belki oan farketmedin bendede oluyordu istifra ederken kaçıyordu idrar
seda2209 Zeynppppp ben hergun yaşıyorum onu. İdrara çıksam bile kusarken kaçırıyorum sıkıcı bir durum ama korkulacak bir şey olduğunu sanmıyorum canım
Zeynppppp Merve201119 ama şey kusmadan önce tuvalet ihtiyacımı gidermiştim 🥺 15 gün nasıl beklicem bilmiyorum acile gitsem doğumdan başkasını almıyolar gece akşam saatleri
Zeynppppp Vera09 gerçekten psikolejim bozuldu merkeze her yere uzakta oturuyorum doktora acile gidemedim bugün randevumu bekleyeceğim sağlık ocağına yarın serum taktırıcam
Zeynppppp Fatma0090 kokmuyor ve sürekli olmuyor tansiyon düşünce oluyor kusma şiddetlendiğinde ağrı sancıda yok hamilelikte olan olağan şeyler ama koku olmaması sütekli olmaması içimi rahatlatıyor zaten çok hareketlerini hissetmiyordum doktor kontrolündede söylemiştim 16 haftalıkken 20 haftadan sonra hissedersin çok erken demişti bakalım içimi ferah tutmaya çalışıyorum
Fatma0090 Zeynppppp iyi canım sürekli olmuyorsa normaldir insallah 20.23 haftalarda sonra hissetmeye başlarsın ama bu haftalarda genelde uyuyorlar ben 3 ayıdan belli hissediyorum 22 haftalıgım suan nadir hareket ediyor gündüz uyuyor akşam uyanık oluyor ikinci gebeliğim buarada o yuzden erken hissetmeye başladım
Zeynppppp Fatma0090 aa benimde iki ama ilkinde daha çok hissediyordum sürekli hareketliydi ilk oğlum hani hareketlerden kafam rahattı birde 16 haftalıkken karnımdan belliydi hareketleri bende asıl ikincide belirgin hissedemiyorum kızda öyle diyolar cinsiyeti kız 😀 kafam çok karıştı şu an 😀😀😀 arada kıpırtı bende gece 12 gibi falan hissediyorum ama uyurken
Fatma0090 Zeynppppp kızlar erkekler gibi olmuyor kuzum bnm ikizler biri kız bırı erkek tı kızın hafıf hısseder oğlanın daha belirgindir erken doğum oldu 23 haftada 13 gün küvezde durdular oğlum kızıma göre daha cok hareketliydi ama kaybettim suanda erkek belki kız oldugu için pek hıssetmezsın
Zeynppppp Fatma0090 ciddimisiniz neden erken doğum oldu canım üzülme hayırlısı böyleymiş 🥺 23 haftalık kızın yaşıyormu nasıl şu anda çünkü anne karnındaki yarısı küvezde geçti benim ilk gebelik erken doğumduda seninki kadar değil tabi 35 hafta içindeydim
S1907 Zeynppppp normalde gelmiyorsa idrardır kuzum,çnkü idrar torbasını tam boşaltamdğmz için içerde idrar kalıyor bndede oluyo idrarrı tam boşaltrsam bulantı olnca bişey olmyor,ama boşaltmzsam malesef bulantı olunca kasıldığınız için kaçabiliyor,
Zeynppppp S1907 aynen değilmi çok doğru söylüyorsunuz normalde çünkü akıntı hiç olmuyor tuhafıma gitti gerçekten hamilelik zor 🥺
Zeynppppp esmaozdemir76 kaç haftalıksınız belkide normaldir ayy şu muane günümü iple çekiyorum normalde özele gidiyorum ama çok pahalı devletten randevu aldım doğumu özelde yapıcam doğuma kadar devlete gidip kontrolleri
Fatma0090 Zeynppppp idrar yolu enfeksiyonu ilerlemiş bilemedik suyumun gelmesine sebep oldu az az suyum geldi rahim agzı yetmezliği de varmış uzunluğu iyi demişlerdi o zmn iki gün önce ayrıntılı ulturasyona girmiştim Bi sorun yok demişlerdi iki gün sonra suyum geldi acılma olmuş kanala inmiş bebekler 23+2 de doğum oldu 10.13 gün yaşadılar ikisinide kaybettim canım cok kücüklerdi mini minnaktilar ilk gördüğümde o kadar şükür etmiştim ki yaşadıkları için ama fazla dayanamadılar 😞 şuan tekrar hamileyim 22+3 olduk erkek bu bebegim de aslında buda ikizdi ama düştü biri kaybettim rahmimde perde falanda varmış birde pcos vardı. Neyse ki cok şükür suan bu iyi suyumuz sınırda azalmış dı en son 21 haftamda ayrıntılıya girdiğimde söylendi carsamba günü tekrar kontrolum var umarım suyumuz coğalmıştır🤲🏻 Rabbim kimselere evlat acısı yaşatmasın inşallah 🤲🏻
esmaozdemir76 Zeynppppp 17 haftaligim bulantılarım hala geçmedi özellikle sabahlari çok oluyor. Bende doktoruma söyleyecektim ama grev olduğu için söyleyemedim
Zeynppppp esmaozdemir76 hamilesin aslında bi sorarmısın ne dicek acaba ben korkumdan cesaret edemedim çağrırsa korkutup diye 🥺
Zeynppppp esmaozdemir76 ilk hamileliğim sağlıklı gebelikti ondan dolayı içimi ferah tutup herşey kafama takmamaya çalışıyorum kötü düşündükçe kötü çağrılırmış ya