confundo Merhaba 20 haftalık hamileyim iki elimin parmakları da uyuşuk hiç düzelmiyor zaman zaman şişiyor. Bütün tahliller temiz çıktı. Böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?
Zeynepmiro confundo hamileliğimin ilk aylarında bendede oldu 2 ay boyunca geçmedi Dr en son tomografi çekelim dedi kabul etmedim sonra kendiliğinden geçti hamilelikte yaşanabilir bı durum bence
Meowmeow confundo aynı şeyi yaşıyorum son 2 gündür ve ben de 20.haftadayım. bilmiyorun umarım geçer. Zaten ayaklarım şişmiş ödemden
confundo Zeynepmiro Geçtiğini duymak da güzel dört ayım var daha sürekli bu şekilde zorlayacak beni çünkü:( cevap için teşekkür ederim
confundo Meowmeow Ya şimdi gördüm yazdığınızı. Bende de hala durum aynı ayaklar da öyle. Sol elimde de başladı uyuşukluk. Ve zaman zaman da ciddi karıncalanma oluyor elleri kapatıp açma bile zorlaşıyor. Bebeği etkileyen bi sorun olmasından çok korkuyorum.