Dilaraalin Küvez de ki kızımı 18 günün sonunda evime getirebildim şükürler olsun 🙏 Allah’ım yoğun bakımda evine gitmek için bekleyen tüm bebeklerimizi ailesine kavuştursun inşallah 🤲
gamzecevik1 Dilaraalin 36 haftalık doğdu. Akciğer enfeksiyonu bağırsak enfeksiyonu vardı kanında da enfeksiyon vardı. Şuan enfeksiyonları geçti ama içtiği sütü bağırsakları tölere edemiyor. Çok az besleniyor bağırsakları şiştiği zaman beslenmesini kesiyorlar. 17 gün oldu bugün
Dilaraalin nigar999 Allah’ım sizi de yavrunuza kavuştursun içinizi ferah tutun onlar gerçekten çok güçlüler en kısa zaman da kavuşursunuz inşallah 🙏
Dilaraalin gamzecevik1 çok geçmiş olsun sağ Salim alırsınız kucağınıza inşallah merak etmeyin gerçekten o kadar güzel ilgileniyorlar ki orda aklınız kesinlikle kalmasın 🙏 dualarım sizinle 🤲
gamzecevik1 Dilaraalin çok teşekkür ederim kimin duası kabul olur bilinmezmiş Allah razı olsun ramazan bayramında çok hayal kurmuştum kurban bayramında benimle olacak diye. Çok içim buruk bu bayram. İnşallah bayramdan sonra kavuşmak nasip olur