Siracinannesi EzKrkcatkr Yani tabiki de ağrılarım oldu son ana kadar çokta iyiydi artık son anda zorlanma oldu ama kucağıma alinca hersey bitti 😂🥰
Siracinannesi Melikemercimek yürüyüş yapıyordum evdede normal işlerimi yaptım hep temizlik yemek öyle çok oturmadım genellikle evdede olsa hep dolaştım ☺️
Suzis Tahaninannesiii benim de 39 +1 e girdik şimdi bugun muayenem vardi daha bekliyorum bende ne yapacagimi sasirdim😕
Suzis Siracinannesi sancinizi tarif edin deseler nasil edersiniz? Kasilma seklinde mi yoksa adet agrisi gibi mi?
Siracinannesi Suzis kuzum kasılıp taş gibi oluyordu karnım kasılma o oluyor gittikce sıklaştı ve hiç geçmedi değişik oluyor zaten mutlaka anlarsın