Kizlar bisey sorcam. Kampanyadan baby turco bebek bezi sipariş verdim 2 paket 40′lı 1 no 6 paket 42′li 2 no geldi ama asırı kücükler. 1ve 2 no arasında hic fark yok sanki. eşime degisime gönderelim dedim. Oda pek oralı olmadı. Ama çok aşırı kücük geldiler gözüme. Böyle birsey yaşayan varmi ? Acaba elimde kalırmi bezler ? Sizler 1-2 numarayı kac paket kullandiniz ?