Ferah4 Merhaba arkadaşlar ben ilk bebegimde 26 haftalık doğum yaptım sezeryan ile suyum geldi bebeğim 3 ay yaşadı enfeksiyon kaptı vefat etti.Simdi tekrar hamileyim 1 buçuk yıl sonra ve çok korkuyorum doktor aynı şeyi yaşarsin dedi içime korku düştü 😟
QUEEN088 Ferah4 Ya kuzum bak Bende 23 hafta da bebegimi kaypetdim.Sonra Sukur oglum Oldu.Ama cok zor surec gecirdim.Şimdide gebeyim aynı süreç geçiriyoru.Yani korkma Allah büyüktür inşeAllah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırızz🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Nurnur000 Ferah4 İlk bebeğinde böyle bir durum yaşadığın için şimdi böyle hissetmen ve korkman çok normal.Sakin kalmaya çalış. Stres yapma. Bol bol dua et. Gönlünü ferah tut. Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin.🌸
Ferah4 Amin amin umarım sağlıkla kucağımıza alırız.ben market sektöründe çalışıyorum doktor bı sakınca yok çalış dedi. garip geldi