Mervecntr ay benim de son 25 dün nişanım geldi biraz sancım vardı ama gidene kadar kesildi sancı cıkmadı doktor alttan muayene etti acıklık diğer doğumdan kalan var yani şuan yok gibi alttan muayene edince kanamam yine oldu doktor sancın artarsa kanama olursa su gelirse gel dedi açılmam olur inşallah ya 🙈 zaten ciğer geliştiricimizi de olduk çok sukur