Yelizmurat canım ılk uc ay bebek olusmamıs oluyor zaten kanında beslenıyor bende senın gıbıydım doktora sordum bısey olmaz dedı uc ay kanından beslendıgın ıcın dorduncu aydan ıtıbaren baslarsın ddı dorduncu aydan sonra önemli olan dedı sımdı bısey olmaz merak etme dedı bana dorduncu ayım bıttı ondan sonra basladım su ıcmeye bende