Seda35 19+2 bugün kontrolüm vardı kız die bildiğim bebiş erkek çıktı çok şaşırdım kıza çok alışmışım nasıl olcak bilemiyorm başına gelen varmı 😁😁
Nazli09_ozgur Seda35 😀böyle diyen hamileleri görüyorum kendimden endiseleniyorum 😀nasıl karışıyor anlayamıyorum😄😄
Deletedmom_12 Seda35 valla yaaa cok sasiriyorum ne kadar cok artti bu sonradan degisen cinsiyet vakasi 16 haftaligiz Net erkek dedi ama hala oglum diye sevemiyorum 😀
Seda35 Deletedmom_12 15. Haftada artik net kesin kız falan diyordu nasıl yanıldım bilmiyorum diyor doktorumda 😂ilginc olan bende net kız hissediyordum