bhdrrabia hanımlar bebişlerimizi en iyi biz düşünürüz lütfen sağlıklı anne sağlıklı bebek demek kandeperlerinin düşük çıkması d vitamini sıkıntıları ççoook normal ara sıra yaşarsınız ama decavit tek başına kan ilacı değildir bir çok vitamin barındırıyor acayip insanı daha da yutmasını zorlaştırıyor belki ama onu zar zor kullandım d vitamini ilaçlarımı kullandım iyi geldi,bebeklerimiz bizden besleniyor değerler düştükçe yükseltmek için o ilaçları mümkün olduğunca kullanın 4tane vitamin ilacından sonra bir ay kullanmadım şimdide 1tane kullanıyorum siz ve bebeğiniz için doğru olanı tercih ederek o ilaçlara önem verin derim iyi günler tatlış anneler 😊