ArasAsya Kızlar 36+2 haftalık hamileyim dün cok kötüydüm bogazım eklemlerim agrıyordu bugun test verdim pozitif cıktı doktorum izinde bebeğimi alırlarmı nolur bisey diyin
Kizilkafaa ArasAsya Geçmiş olsun canım, arkadaşımda geçirmişti ama bir sıkıntı olmadı onun haftası daha ilerideydi hatta sezeryan tarihi bile almıştı diye hatırlıyorum.
benimmdunyamm ArasAsya canım birşey olmaz bol su iç meyve ye ama kesinlikle doktorunla konuş hamilelikte covid geçirenler Kan sulandırıcı iğne kullanıyor ben başında geçirdim doğuma kadar kullanacam sen doktoruna ulas sana iğne baslicaktir en dikkat etmen gereken şey bu çünkü covidde pıhtılaşma oliuor
Pineapplemom ArasAsya bende oldum hic bisey olmadi ilk us ayi atlattiysaniz sknti yok ve benim cok agit gecmisti korkmadim o moda. Girmedim
Elifoz28 ArasAsya merhaba bol bol su tüketin meyve tüketin c vitami tüketin ama bu durumu doktora kesin söyleyin cünki korona pıhtı arttırabilir belki size kan sulandırıcı yazabilir
benimmdunyamm ArasAsya evet normalde haftan küçük olsa coraspirin başlardı ama haftan büyük iğne başlar büyük ihtimalle doktoruna danış pıhtı olayı sıkıntılı
ArasAsya Elifoz28 bugün görüştüm canım parolla kan sulandırıcı igne verdi bi dozunu hastane yaptı bi hafta devam edicem bayramdan sonra tekrar değerime bakcaklar
Berfingndz ArasAsya bende 29 haftalık hamileyim dün test yaptım pozitif çıktı coraspırin verdi doktor inşallah bebebeklerimiz zarar görmeden atlatırız🥺
Acemi_annee1 ArasAsya çok geçmiş olsun 36. Haftamda bende yakalandım bu covid belasına daha yeni atlattım 1 hafta oldu. Sizde ve bebekte ters bi durum olmadığı sürece doğumu baslatmiyorlar yani bende öyle olmuştu. Normal ya da sezeryanla alacaklar diye bekledim ama neyseki korktuğum olmadi. Doğum başlasa bile bebegin haftası uygun olduğu için birsey olmaz allahin izniyle
Acemi_annee1 ArasAsya hastanedeyken hergun kan sulandirici iğne vurdular.taburcu olduktan sonra da receteme yazdıkları için vurulmaya devam ediyorum sizede verebilir kan sulandirici iğne kan pihtilasmamasi lazim cnku
ArasAsya Acemi_annee1 evet canım bugün kan sılandırıcı iğne yazdı bi dozunu hastane yaptı bü hafta bu sekıl devam edicem sonra tekrar kan vercem
mummy_to_be ArasAsya merhaba gecmis olsun ben de pozitifim, artik gebelere kan sulandirici igne verilmiyormus, mutlaka dr unuzla iletisimde olun, korkmayin, icinizi ferah tutun, gecicek bu gunler.
ArasAsya mummy_to_be doktorumla da görüştüm dahiliyeylede ikiside enox kan sulandırıcının benım ıcın gereklı olduğunu dusunduler bı hafta kullanıp tekrar kan vercem
minik_koala_ve_annesi ArasAsya komsum gecirdi 40 haftada normal dogum ile.dogurdu hatta doktor eve ambulans gonderip muayene gunu gecmesin diye muayene ettirmisti her gun arayip soruyormus covid bitti kiz dogurdu
ArasAsya newbabyno2 eşim rahatsızdı nöbetci doktora gittik esim corona olabilirmiyim dedi yok canım soguk algınlıgı dedi serum taktı gönderdi esimle ilgileniyodum iki gün sonra aynı belirtiler bende oldu bogazım extra ağrıyodu dahiliyeye gittim görür görmez zaten test yap bide kanda enfeksiyon varmı bakalım dedi testim pozitif cıktı kanımda pıhtı cıktı
4cocukannesi ArasAsya geçmiş olsun canım benimde migde bulantım felan var eşimde de ates bel ağrısı var bizde korkuyoruz bugün test yaptıracağız
ArasAsya 4cocukannesi canım doktor bana vakalar asırı arttı sen test yap dedi direk benimde esimde ayaklarda agrı sırtta agrı bende bogaz agrısı esımde ates oldu