Ayss01 Kızlar özel hastane de nst den ücret alınıyor mu alınıyorsa ne kadar veriyorsunuz ? 35 +3 haftalığim galiba özel e gidince çatı muayenesi de yaparlar bu haftada değil mi ?
Canpolat Ayss01 şuan çatı muayenesi yapmazlar diye tahmin ediyorum erken çünkü 37 de falan en erken yapıyorlar normal doğumu tetikliyor canım o yüzden ama doktorunla konuşursun sen yinede hazırlıklı git 🙂
gulkhrmn Ayss01 benden 60tl almışlardı erdem hastanesine gitmiştim hafta başı devlette 2defa girmişligim vardı günde bazen 40dakadan fazla kaldıgımda oluyodu 😀
Ayss01 Devlette randevum vardi. 2 haftaya bir gitmem lazımdı randevu bulamadığım için gidemedim cuma gününe 1 ay oluyor gidecektim iş birakma kararı alındı. Özel de ki doktorum da tatil de 🤦🏻♀️ acaba acile mi gitsem bilmiyorum
Seymaaogretmenn12 3 kere nst ye girdim sadece 1 kere 35 tl bir ücret ödedim. Diğer ikisinde doktoruma muayeneye gittiğimde kağıt yazmıştı direk onunla girdim nstye
HafsaMeyra Ben vermiyorum ücret ama muayene ücreti zaten 600 tl hatta şu an 700 olmuş sanırım ona da almasınlar bi zahmet 😬